måndag 14 oktober 2013

Han

Han den där stora, lilla.

Han som jag för 34 små år sedan träffade för första gången och som sedan dess har utgjort en väldigt stor del av mitt liv. En av de största.

Han som är omtänksam som få och som genom åren ställt upp för mig och de mina på ett helt fantastiskt sätt.

Han som kan vara jordens tjurigaste och mest envisa och som har den största vinnarskalle jag någonsin stött på.

Han som är en av de absolut roligaste jag vet och som kan få mig att skratta som ingen annan.

Han som jag kanske inte alltid behandlat alltför väl men som å andra sidan varit en jäkla retsticka han också många gånger.

Han som delar mitt mat- och bakintresse och som för länge sedan t.o.m. gått om mig på den punkten.

Han som givit mig en underbar svägerska och världens finaste brorsbarn.

Just han.

Grattis på födelsedagen älskade lillebror!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar