lördag 9 mars 2013

Jahapp, det var det det...

Årets mellocirkus är över för denna gång. Jag fick tyvärr inte många rätt i min toppgissning (barnen i klassen kommer vara såå skadeglada på måndag!) men tycker det känns helt okej ändå. "You" har vuxit för varje dag den här veckan. Och så söt han var när han vann, lilla gubben.

Robin i all ära men kvällen innehöll många godbitar. Den fantastiska mellanakten med Loreen och alla barnen, Carola med "främling" (men vad hade hon på sig?), Gina och Danny (främst Gina, åh vad proffsig hon är!!), deras presentation av Klitos Klitou (hahaha!) och så Sarah Dawn Finers "Lynda Woodruff". Underbart!

Dessutom har jag ätit ihjäl mig av en massa god mat och en av de godaste tårtorna ever (Tack Lina och Morten!), så nu tar jag dagens tusen viktväktarpoints, min trötta skalle och snoriga lillprins och kryper till sängs. Go natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar