måndag 4 mars 2013

Ett spännande paket


Idag har jag fått hem ett paket med glasögonbågar att prova. Jag har bestämt mig för att unna mig ett, eller kanske två, par nya glasögon, då de jag har är så gamla och slitna att jag knappt kan visa mig ute i dem. Jag har redan fått några omdömen från familjen (ugglan Helge och ett illa dolt skrattanfall var två av dem) men än är det en bra bit kvar. Viktiga beslut ska tas och jag behöver er hjälp. Imorgon blir det uppvisning och omröstning. Är ni med?

Nu dags att checka ut efter bra men lång och intensiv dag. Skulle ha jobbat massor hemma ikväll men klockan hann bli nu innan jag var färdig med en massa annat fixande. Jodå, nu är vardagen igång igen..

Frukost är laddad, klockan är ställd, nu ska här sovas. Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar