måndag 4 februari 2013

Kakrecept, tack!

I helgen vankas det kalas i dagarna två hemma på vår gata i stan. Tonårskalas (vilket i sig inte är klokt men det tänker vi på och grinar en skvätt åt en annan dag). Detta är ju bland det bästa jag vet och borde göra mig alldeles uppfylld av allt gott jag vill fixa och laga i ordning, men jag är inte riktigt där. Inte just nu. Inte än.

Så - hjälp, help, hilfe. Kan vi inte göra så här: Jag har utvecklingssamtal och under tiden kommer ni med era bästa, smarrigaste, roligaste kak-, bull- och godsaksrecept. Så kan jag sedan komma ut ur detta full av inspiration och lust. Deal?

Samtalen börjar om en kvart. Sätt igång att spåna, vetja!



Uppdatering: Tack mina "Sandror", vad gulliga ni är! Håller på att kika runt och tror vi börjar få ihop både några nyheter och ett gäng gamla favoriter! Fortsätt gärna tipsa, både ni och alla andra! Kram!!

5 kommentarer: