tisdag 5 februari 2013

Det händer grejer i bloggosfären

På en och samma gång tvingas jag ta farväl av två av mina favoritbloggar.

Nu när du finns, som jag ju följt sedan den var Innan du fanns går i graven efter en lång bloggresa genom tuff IVF och häftiga småbarnsår med ursöt liten Jack. Trots att det är en smula sorgset så önskar jag givetvis härliga Linda och hennes familj all lycka till i framtiden!

Samtidigt passar Skolfröken på att pensionera sig, åtminstone här i bloggvärlden. Lyckligtvis har hon redan öppnat upp i ny skepnad, nu i mysiga Hemma hos Karin. Tur det, så jag får fortsätta följa henne, hennes goa tvillingar och resten av gamla "skolfamiljen"!

Själv fortsätter jag gå i samma tankar som jag ju gjort i flera år nu. Lägga av, lägga ner, byta spår, flytta? Och i så fall vart? Har fått hjälp och råd av Krulli  ett par gånger men känner fortfarande att jag inte riktigt vet vart jag och vrån ska ta vägen. Så vi blir väl kvar lite till... Kom gärna med tips alla ni andra som skriver på olika håll. Vad, var, hur? Vad är bäst och varför?

Tills vidare hoppas jag av hela mitt hjärta att ni hänger på och med. Snart år fyra ju. Woop woop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar