fredag 22 februari 2013

After work eller träning, del två

Så hur blev det då med gårdagens val, hur gjorde jag? Trevligheter på jobbet eller träning? Tja, lite både och kan man väl säga.

Först och främst så valde jag träningen. Jag insåg att det jag behöver mest just nu, under de få ensamma stunder som går att få till, är att få träna. Missförstå mig rätt, jag behöver umgås med människor jag tycker om samt äta och dricka gott också, men det måste få komma på andra plats ett tag. Alltså bokade jag in två pass, MRB (mage, rumpa, ben) och Sh´bam. Men, innan jag stack iväg från jobbet smet jag faktiskt upp en snabbis och åt litegrann med kollegorna. Inget vin, men andra godsaker. Lite mellis innan passen :-)

Så - slutet gott, allting gott. Nöjd, belåten och stolt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar