lördag 20 oktober 2012

Lördagslistan på g

Sitter och skriver ner allt som jag har att göra denna helg och jämför detta med de antal timmar jag har till mitt förfogande. Jag vet inte om det beror på att matte inte är mitt favoritämne, men jag får inte riktigt ekvationen att gå ihop...

Tidsschemat är för övrigt redan spräckt, eftersom jag skulle ha skrivit veckobrev igår kväll när jag kom hem från födelsedagskalas (jättetrevligt, tack gulleFredrik!), men somnade med datorn i knät...

Utöver jobbiten så vill jag plocka svamp. Måste plocka svamp. Är så ledsen över att jag inte kommit ut i skogen en enda gång nu i höst och känner i hela kroppen hur de kallar på mig de rackarna. Nu börjar det brinna i knutarna, håll ut små svampar...

Så, fortsättning följer. Let the helg begin. Klara färdiga gå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar