onsdag 11 augusti 2010

Jag ska få gå på bröllop!!

Hemma efter en jättetrevlig middag hos Fia & Fred.. Visserligen hann vi varken sitta ner någon längre stund alla tillsammans eller prata så vidare värst mycket pga alla barn som sprang omkring och var halvgalna. Men det var ändå så himla mysigt att ses, som alltid. Tycker om de där människorna. Mycket.

Och nu gott folk kanske jag äntligen ska berätta här bloggen vad jag vetat sen innan sommaren, tänker på om dagarna och drömmer om på nätterna (förutom skola och gympa, vill säga). Det absolut roligaste på länge.

Det ska bli bröllop. Jodå. Min finaste Fia och hennes drasut till blivande man har ÄNTLIGEN fått arslet ur vagnen och ska till att gifta sig nu i slutet på september. Och jag och Niklas ska vara toastmasters på festen. Så enastående roligt. Visst?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar