onsdag 2 juni 2010

Utsövda

Vi har sovit. Jisses vad vi har sovit. Jag vek ner mina små vid elva, somnade själv en stund därefter och vaknade nu vid två. Känner mig så utsövd och pigg, och härligast av allt är att Ludvig vaknade som en helt ny människa. Från att i stort sett bara ha gnällt och velat bli buren i tre dagar till att nu springa omkring och leka och prata som sjutton. Otroligt skönt!

Vaknade till rejält när jag kikade in hos Linda och såg att Bosse äntligen är på gång. Whiii! Spänningen är olidlig!

Som om inte detta vore nog denna dag så ska jag om en stund få gå på alfabetsshow i skolan. Det är de små sexåringarna som ska uppträda och blivande fröken är inbjuden. Stort! Inte minst är det stort, och hyfsat pirrigt, att få träffa alla föräldrar för första gången. Lomhörd och dan... Men det blir trevligt.

Innan dess blir det fika i solen. Också väldigt trevligt. Må så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar