lördag 5 december 2015

Mitt barn


Min fina, fantastiska, underbara unge.

Som är ansvarstagande som få och tar sitt uppdrag som gymnastikledare på allra största allvar.

Som 15 år gammal organiserar, planerar och styr upp en hel juluppvisning för både stora och små. 

Som sprudlar av idéer och ser till att genomföra dem. 

Som arbetar hårt och ambitiöst för att allt ska bli så bra som det bara går. 

Som skriver fantastiskt proffsiga informationsmail och besvarar frågor från såväl ledare som föräldrar på ett lika proffsigt sätt. 

Som vecka efter vecka kämpar på med sina grupper trots att hennes mamma tycker att hon egentligen varken har tid eller ork.

Som leder de små med fast hand och kärlek och får dem att känna glädje och trygghet. 

Som får barnen att växa och utvecklas. 

Mitt barn. Jäklar vad hon är bra! 



Idag smäller det. Lycka till, min älskling!


2 kommentarer:

  1. Tänk att hon har ärvt min organisatoriska förmåga... ;)

    SvaraRadera
  2. Precis så jag också tänkte :) Puss!

    SvaraRadera