tisdag 22 december 2015

Julavslutning 2015


Efter en på många sätt fantastisk men lång och otroligt kämpig termin blev det så julavslutning. Var lätt orolig imorse efter en natt med minimalt med sömn och lämningsmorgon, men när det verkligen gällde gick allt som på räls. Jag och killarna drämde till med teamwork av sällan skådat slag och lyckades få till den bästa morgonen på hela terminen. Bam!

I skolan blev det sedan en mysig dag med tända ljus, läsning, fika, film, en massa fina julkappar och jättelyckad sångsamling i aulan (eller sulan, som jag lyckades döpa om den till i ett infomail igår kväll). 

Nu jullov. And I´m so worth it.











Så himla mysig present, dessa ska jag bo i nu på lovet.
För jag nämnde väl förresten att jag har jullov...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar