söndag 1 mars 2015

Och förresten...

FEM ÅR I VRÅN!!!!!!!!!

Vem hade kunnat tro det, den där marsdagen för fem små år och över tretusen inlägg sedan, då jag äntligen tog steget in i bloggvärlden? Ja inte jag, i alla fall...

Faktum är att jag både älskar det och tvekar mer än någonsin, och så gott som dagligen funderar över hur jag ska göra med det häringa bloggeriet. Läste igenom tidigare jubileumsinlägg och fastnade för detta, skrivet för tre år sedan. Jag hade kunnat skriva exakt likadant idag. EXAKT. 

Tänker inte snurra in mig i ytterligare grubblerier och sentimentala känsloyttringar just nu, det har jag varken tid eller ork med. Jag menar, jag har ju faktiskt en ansiktsmask att skölja av (det börjar kännas riktigt stelt nu i hela fejset, tänk vad snygg jag håller på att bli!) och en jobbvecka att planera och ladda inför. Nöjer mig med att det varit och är en sjuhelsikes resa och att jag är så vansinnigt glad att ni alla följer med mig på den. Då och nu, hit och dit, upp och ner. Och lite till. Fast det där med kommentarerna är jag fortfarande lite nere över. Vet att det varit svårt sedan vi flyttade och att många av er istället skickar sms och andra hälsningar, men ändå. Era kommentarer piggar upp och betyder mer än ni någonsin anar. 

Så, lite morr på er. Men mest kram. Stor jäkla bamsekram. Fem otroliga små år. Grattis vrån och heja oss alla!!!


2 kommentarer:

  1. Du är ju skitsnygg i den däringa masken! Kram på dig och lycka till med jobbet nu igen. Du ska se att det går hur bra som helst.
    Malin

    SvaraRadera
  2. Tack snälla världens bästa Malin. Du är så himla gullig som alltid klämmer till med en rad eller två när jag ber om det. Hoppas du inte känner dig alltför tvingad... Tack också för komplimangen. Kanske inte skulle ha sköljt av masken då? Ett tredje tack för jobbpepp. Ja, det blir säkert bra. Ska bara försöka sortera alla tankar och känslor och få ordning på bitarna. Och jag gör som alltid. "Jag reser mig igen...". KRAM!!!

    SvaraRadera