torsdag 25 december 2014

...och dan efter dan 2014


En av de bästa dagarna på hela året. 

Efter den jättefina gårdagen (inlägg med bilder kommer) har vi idag haft en dag med bara lugn och ro. Familjemys. Tid att slappa, umgås, titta på alla fina julklapppar, tid att bara vara. Avslutade juldagen med plockmiddag framför tv´n och världens bästa film - "The Holiday". Har som alltid suttit med ett stort leende på läpparna och tårar rinnande genom i stort sett hela filmen. Så fin!

Nu ska jag ta min söta minsting, som redan vänt totalt på dygnen, och krypa till kojs. Natti natti!


Mys!


Lek med och provning av fina presenter:






Är fortfarande halvt i chock över min fina, fina julklapp från familjen:


...och över min fina, fina julkapp från pappa :)


Det var i alla fall en som var avundsjuk!


Fina sötnosar i mysiga morgonrockar från världens bästa storasyskon, 


gomiddag


och så lite löööv på det. Aaahhh...
Niklas säger sig för övrigt vara lite bekymrad över att jag ler så stort och fånigt så fort Jude Law visar sig i bild. Kan inte hjälpas. Ler dock lika stort och fånigt åt Cameron Diaz och kan inte riktigt bestämma mig vem av dem jag är mest kär i. Men det lutar åt Niklas. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar