måndag 26 november 2012

Jag har en bekännelse att göra...

Jag har börjat lite. Bara lite. Pyttelite.

Jag vet att det är snudd på olagligt, inte minst i min egen bok, men det kan inte hjälpas. Dels har jag jättesug i hela kroppen och dels är det som sagt en galen vecka som väntar. Jag och Niklas kommer gå om varandra totalt och jag vet att jag löper risk att dö stora adventsdöden nästa helg om jag inte delar upp allt som ska göras.

Därför har jag börjat småpilla lite i smyg, och kommer så göra lite då och då under veckan. Plocka fram, testa, montera, dekorera. Men jag har inte tänt något, jag lovar. Stjärnor och sånt alltså. Inte ens satt upp något ännu. Där går gränsen.

Än så länge förmyser jag, med ljus och bara lite glitter. Snart börjas det på riktigt!


Bara lite föradventsmys...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar