tisdag 13 mars 2012

Words don´t come easy...

Men sjutton vad svårt det kan vara ibland då...

Sitter här med huvudet fullt av spretiga tankar och flera inlägg halvskrivna men får bara inte till det.

Om serien som startat på SVT ikväll . "Så levde de lyckliga - om livet efter bröllopet". Serien som vi var tillfrågade att vara med i, men där allt sket sig eftersom jag med mitt sönderstressade huvud lyckades lämna fel mailadress till produktionsbolaget. Min egen alltså. Borde jag ju kanske kunna...

Återigen om hur skönt det är att promenera till och från jobbet men hur himla svettig man blir. Fråga: Är det okej om fröken sitter och luftar sig i bh första stunden på dagen?

Om hur störda Erik och Mackan är. Men rätt roliga i all sin stördhet.

Om Maria Wern. Om Eva Röse och Reuben Sallmander. I love Eva Röse och Reuben Sallmander.

Om Dirty Dancing. Men det får allt vänta och bli ett eller två eller flera inlägg av längre fram.

Om hur trött jag är och om hur trött jag är på att vara trött.

Ni ser. Det går helt enkelt inte. Allt på skärmen blir mest bara bajs. Vilken nedra tur att det inte blev några riktiga inlägg av´et då...


1 kommentar: