söndag 11 mars 2012

Inte så illa pinkat

Två av tre! Plus en halv för Munther, måste jag ju få säga... Bra där!

Fast jag ska villigt erkänna att om jag hade gissat senare nu under kvällen så hade jag plockat in "Shout it out" med han David. Den låten har jag missat helt. Jättebra ju. Och vilken sötnos. Musikalkillar is da shit!

Övrigt att nämna:

Söt-snygg-gulleplutt-Danny! Vad bra han är. Och så himla skönt att han satte sången ikväll!

Jag tycker fortfarande att Loreen ser ut som Svenne Hedlund. En jäkligt snygg Svenne Hedlund!

Killen i Topcats som ramlade. Nutte!

Dead by April. Så bra låt. Varför vrålandet?

Sarah Dawn Finer. Assnygg, schysst blåsa, kul sketch, enorm röst (och -a bröst :-)). Love her!

Och visst är det väl konstigt att det är likadant precis varje år. Först under deltävlingarna är det mesta bara skit och man tycker att det är det sämsta året ever. Och sedan på något konstigt sätt, när det är final och man fått vänja sig lite vid låtarna, ja då är det helt plötsligt inte så illa längre. Märkligt. Typ som ett mirrrakel.

Nu är det över för denna gång. Nästan. Först ska vi bara vinna hela melevitten i Baku.

Heja Loreen, heja Sverige!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar