söndag 16 september 2012

Oo-De-Lally!

Någon svampskog bidde det inte, men väl en tur till Farsta centrum och sedan utflykt till lekparken med bästa faster Lina och kusin Maja. Alla tre ungarna lekte och hade hur kul som helst, även om det var lite läskigt ibland att se hur de klättrade och hade sig...

Just när vi skulle gå hemåt ringde sedan min egen lilla faster och frågade om de fick bjuda på ett glas vin på Långbro värdshus. Först tvekade jag, men eftersom jag egentligen inte hade någon större brådska bestämde jag mig för att vara lite wild and crazy och tacka ja. Fick alltså både en skön promenad och gott vin i härligt sällskap, innan jag sedan gick hem för myslördag med familjen. Så bra det kan bli.

Härlig promenad i vackra höstvädret



Om Lady Marian sitter högt uppe i ett torn så måste givetvis Robin Hood och Lille John dit upp också...


Fast lite högt var det allt...


Efter ett tag släppte dock rädslan helt, sedan var det bara Robin Hoods och lille Johns mamma som hade hjärtat i halsgropen när det klättrades upp och ner...




Hoppsan vilken dag  :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar