lördag 8 september 2012

I mål!

FREDAG! En tuff men härlig vecka är avklarad.

Nu ikväll är jag kräftänka och sedan väntar en helg ensam med barnen då Niklas jobbar. Det är mycket nu... Dock behöver vi verkligen detta så det är bara att tacka ja till varje jobbtillfälle som erbjuds och gilla läget.

Bra saker en dag som denna:

Egentligen inte så kul för mig - desto roligare för barnen...

Äntligen, efter två års väntan, hade det så blivit dags även för detta gäng att få hälla varsin hink med kallvatten över sin arma fröken. Kallt som tusan, men det var det värt. De har kämpat hårt, gullungarna!  Jag skulle så gärna vilja att ni fick se hela bilden, då barnens ansiktsuttryck är helt oslagbara. Men det får ni givetvis inte. Tänk er dock 24 st nioåringar med lysande ögon och glada miner så förstår ni. Underbart!

Nytt skal, är alldeles kär.. Glitter OCH hjärta, kan det bli mycket bättre?

Dessutom tidigt kvällsmys med mina två övertrötta små älsklingar och sent kvällsmys med mina två överpigga stora. Nu sitter de båda kvar i soffan medan en supertrött mamma kastar in handduken och kryper till kojs.

Natti natti!

1 kommentar: