fredag 20 januari 2012

Vill ha

* Varmvatten!

* Fest! Har så många människor jag längtar efter att träffa, så många spännande maträtter jag vill provlaga, så många roliga uppslag.

* En ny skänk, typ klassisk "apotekardisk" med många små lådor. Kan ev funka med Ikeas snygga och något mer moderna "Hemnes", har inte bestämt mig. Lådorna är huvudsaken. Känner extra stort behov just nu av att ordna, sortera och strukturera. Måste få kontroll!

* Egentid!

* Nya soffor eller i alla fall nya klädslar till våra soffor. De är inte roliga nu...

* Mer kommentarer här i vrån, tack! Det ger så mycket de gånger ni skriver en rad eller två.

* Träningskort, gärna med inkluderat bad/simning.

* Vit färg. Vill måla. Måste måla!

* En till frys - modell box eller skåp spelar ingen roll. Någon som har en över?

* Nyklippt och nyslingat hår istället för den risbuske jag nu har.

* Nya snygga träningskläder.

* Snälla barn som håller sams. Så sa ofta min mamma när jag var liten och frågade vad hon önskade sig. Fy vad jag tyckte det var tråkigt. Nu känns det inte helt fel... Vill dock sätta min personliga touch på det och lägga till "..., mår bra och är lyckliga." DET är vad jag önskar mest av allt.

2 kommentarer: