fredag 13 januari 2012

Gympapremiär!

Sådär, då är vårens första gympapass avklarat. Som vanligt var jag vidrigt nervös innan, denna gång även rätt svajig pga all sömnbrist. Hade dock bestämt mig för att släppa kraven och inte byta ut hela passet på en gång, utan ha kvar mycket av det gamla och sedan ändra lite i taget. Tror över huvud taget att det är en klok strategi för mig, då det känns bra mycket lugnare och tryggare så.

Hur eller hur så gick allt jättebra! Det var många deltagare och härlig stämning, de nya låtarna funkade riktigt bra och de gamla satt i ryggmärgen trots uppehåll och huvudsnurr.  Wohoo!

Fick en rejäl energikick och har ikväll orkat se både Sveriges Mästerkock och Biggest loser samtidigt som jag planerat morgondagen, men nu måste jag sova. Borde ha gjort det för länge sedan med tanke på att jag varit vaken sedan fyra imorse... Hoppas så på en god natts sömn nu!

Över och ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar