söndag 6 februari 2011

Del ett avklarad

Ja men så där ja, det var det det.


Bidragen var väl inget att hänga i julgranen, att Danny skulle ta en promenadseger var väntat. Själv tyckte jag Pernilla var bäst, även om låten, framför allt introt, var fruktansvärt lik "This Is The Life" med Amy Macdonald. Men hon är duktig Pernilla. Jätte. 


Viktigast var att se hur Rickard och Marie (mest hon) skulle klara av sitt uppdrag. Riktigt bra tyckte jag! Marie var lite övertänd emellanåt, men allt som allt var det bra. Jätteskönt att se då jag faktiskt var lite nervös innan. Gillar båda skarpt!


Här hemma framför tv´n har vi haft sällskap av faster, onkel och kusinerna. Middag, vin och planering av väntande skidsemester. En supermysig kväll har vi haft!


Nu laddar vi för morgondag med fotbollsträning, efterlängtad mysfika med farmor, fastrarna och Maja, skoljobb och kanske, om jag hinner, lite kul bloggande. Helt plötsligt har det ramlat in inte mindre än två roliga utmaningar, himla skoj! Plus att jag fortfarande har en summering över förra året som inte blivit färdigskriven och publicerad. Hade tänkt lägga in den där vid nyår, det hade liksom passat så bra då. Gott om tid är det ont om... Men men, den som väntar på nåt gott..!


Nu sängen. Sova. Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar