fredag 14 januari 2011

Let´s dance

God afton!


Trött efter veckan och hostig och hes har jag haft en lugn och mysig kväll i tv-soffan. Ätit gott (imorgon kommer recept på en supergod sås vi provade idag!) och degat framför Let´s Dance. Mysigt.


Några tankar kring tävlingen/deltagarna så här långt:


* Andreas: SÅ dåligt var det inte, tyckte juryn var onödigt hård. Hoppas och tror att han blir kvar (och det blev han hörde jag just nu, tjohoo!).


* Tina: Tycker hon är asfrän hela hon, men ikväll såg hon mest livrädd och obekväm ut. Hoppas supersöta goa fina Tobbe ska kunna få henne att slappna av mer.


* Alexandra: Nej. Tycker inte om. Alls. Meeen... Jag tycker hon gjorde ett bra jobb idag. Och hon förtjänade inte att få sämre poäng än Rally-Tina. Det är märkligt vad juryn är oljämn i bedömningarna ibland...


* Bagge: Puss!


* Alexander: Söt, duktig, idag stel.


* Figge: Jätteduktig. Förvånansvärt proffsig. Men han har det verkligen i kroppen!


* Hanna: Så rar och idag riktigt bra. Men så mager hon blivit lilla hjärtat... Och vad har hon gjort med läpparna? Tycker hon ser ut som Silvstedt. Och det var inte en komplimang.


* Frank: Överraskade idag, vad duktig han var! I övrigt ingen favorit, eller vad säger du Michaela?


* Denise: Fortfarande osäker, även om det var mycket bättre idag. Dansen okej. Meen (många meen blir det i detta sammanhang) viktigast av allt; armarna. Armarna. Så länge jag kan minnas har jag varit väldigt förtjust i överarmar - kvinnliga överarmar. Och jäklar i min lilla låda vad vältränad hon har blivit Denise. Snyggt!


* Ranelid: Gillar den mannen, tycker han verkar väldigt rar (rar är för övrigt ett av mina favoritord, visst är det fint?) Själva dansen var väl kanske inte så bra idag, men men... Tror han blir kvar ett tag, den gode Björn.


* Jessika: Är väl den som varit mest anonym så här långt kan jag tycka. Skulle behöva släppa loss lite.


* Helena: Den som innan tävlingen var mest okänd för mig. Hästar är inte min grej. Också väldigt osäker. Och ihop med Jonathan blir det lite väl lamt. Ryker tidigt.


Övrigt:


* David, alltid bra.


* Agnetha Sjödin alltid snygg


* Saknar Maria Öhrman


Nu Modern Family, sen jobb (måste fixa med veckobreven på hemsidan innan jag lägger mig), sen SOVA.


God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar