onsdag 21 juni 2017

Ledig

Efter en tuff sista vecka kunde jag igår få färdigt det sista som behövde göras på plats i skolan. Nu har jag några "ska baror" kvar som jag hoppas få klart så snart som möjligt, i övrigt har jag äntligen gått på SOMMARLOV. 

Som alltid är det svårt att greppa och som alltid är jag inte riktigt där ännu, men ändå. Fy katten vad jag ska njuta!!!


Tjuvstartade lite med att äta lunch med två älsklingskvinnor - mamma och Anneli. Så himla gott och mysigt och precis vad jag behövde!


Efter att jag jobbat klart åkte så jag och Niklas och hämtade prinsarna ihop och sedan åkte vi och firade in ledigheten med glass på café. Underbart!


Direkt hemma somnade jag som en stock på soffan. Niklas lagade god middag som vi sedan åt tillsammans (nästan) hela familjen. På kvällen provspelade vi det spel som pojkarna fick i födelsedagspresent av Danne, Ellinor och Lily. Inga konstigheter :)


Lite snorig, men snygg som få!


Inga alarm ställda!!!


Morgonpromenad med podd i öronen...


...följt av kaffe, ägg och listskrivning på sprillans nytt block i solen. Älskart!!


Sedan kom farmor och Maja förbi och Ludvig fick sig ett par ordentliga matcher.



I övrigt har vi inte gjort många knop alls. Hängt på altanen, jobbat lite, festplanerat mycket (det är nära nu, och det är ju därför jag vill bli klar med allt jobb så att jag kan fokusera helt på detta och inte vara så splittrad i huvudet som jag varit och är hela tiden nu...), spelat yatzy och bara myst. Hörde jag semester?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar