fredag 12 februari 2016

Den här veckan har jag:

* varit borta från skolan en dag och jobbat hemifrån. Visserligen i lugn och ro, men ändå med förlorad, viktig arbetstid, dåligt samvete och lätt stress som följd.

* haft fyra rastvärdspass istället för de vanliga två.

* varit köksansvarig i personalrummet.

* haft tre av fyra eftermiddagar/kvällar uppbokade med möten.

* fått ha barnvakt två av dessa kvällar.

* på hemmaplan varit iväg på ett föräldramöte på barnens skola samt förberett och firat en födelsedag.

* sovit dåligt och alldeles för lite.

* varit tokförkyld med halsont, snuva, huvudvärk och hosta from hell, samtidigt som jag dragits med tandvärk.

* petat in tid för undersökning hos tandläkare Tomas.

* idag slutligen varit hos tandläkaren en andra gång och kommit därifrån en tand och 1700 kr fattigare.

Allt detta plus allt det vanliga jobbet och allt det vanliga hemmavid. Tänker att det inte är så konstigt att jag är lite trött just nu... 

Än är veckan dock inte slut. Imorgon födelsedagsfest numro två som blir numro ett och på söndag alla hjärtans dag. Nu på plats på Hamburger Börs för dejt med min faster och en av mina Niklas. Lycka mitt i allt. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar