fredag 5 februari 2016

Melissa Horn och Moa Lignell

- vilken guldkombo!

Igår kväll var jag och Amanda på Södran för att njuta av Melissa Horn. Jag skulle ha gått med Ellinor, men hon gick ju istället och fick en helt bedårande liten dotter (har knappt kunnat sluta titta på bilderna av denna lilla människa - så otroligt fin!!!) just igår. Jag tror nog att hon var ganska nöjd med det också :)

Kvällen blev verkligen jättelyckad och Melissa var, som alltid, helt fantastisk. Under denna turné har hon dessutom sällskap av Moa Lignell, som både jag och Amanda gillat mycket ända sedan Idol. Vi var båda väldigt nöjda, jag även över att få en kväll på tu man hand med min prinsessa.





Fick för övrigt detta härliga sms av Niklas imorse. 
Han känner mig (och sin dotter) ganska väl, min man.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar