tisdag 16 februari 2016

Idag


...har tröttheten och värken i munnen kommit ikapp och jag har känt mig rätt slut.

...har jag varit hemma en måndag för andra veckan i rad. VAB. Jag som inte tycker om att vara borta från jobbet och som knappt varit det alls på hela läsåret, och så klumpar det plötsligt ihop sig helt. Samtidigt behövde jag detta, både för barnens och min egen skull. Imorgon på't igen. Fyradagarsvecka kanske är grejen? 


...gratulerar vi Anette, som ju kommit att bli en av våra allra närmsta familjemedlemmar, på födelsedagen. Just nu är hon och familjen i New York, så vi får gratta på riktigt när hon är hemma igen. Hoppas att du haft och har en härlig dag, Anette!!

...skulle vi ha sovit för länge sedan, men råkade börja titta ikapp på "Gift vid första ögonkastet". Vi skulle bara se första avsnittet, men sedan var det så klart kört. Plötsligt hade vi hunnit plöja alla de tre avsnitt som gått hittills och båda två suttit och skrattat och gråtit om vartannat här hemma i soffan. Nu efteråt har jag, precis som förra året, en rejäl blandning av både lycka och oro i magen.


...har redan hunnit bli igår, och det är hög tid att säga god natt. God natt. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar