torsdag 30 oktober 2014

Halloween is in the air

Ja jösses. I år när pojkarna blivit så pass gamla att de börjar uppskatta alla läskigheter ordentligt och vi dessutom har fått vara lediga hela veckan har vi verkligen gått all in. Vi kollar Pinterest, shoppar, pysslar, fixar och förbereder morgondagens bus eller godis-runda samt efterföljande grannmiddag. Idag var vi själva på middag hos proffsen inom området - pappa och Birgitta. 


Prinsarna var överlyckliga att de äntligen skulle få klä ut sig i sina dräkter (som jag tyvärr inte fick på bild). Jag funderade först på att klä ut mig lite jag också, men bestämde mig för att låta bli ;)


Sista minuten-fixad gå bort-present: 


På tal om att gå all in... 





Läskigt, gott och jättetrevligt. Tack så rysligt mycket för ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar