torsdag 9 oktober 2014

En sådan där vecka...

Den här veckan är en sådan då vi har någonting inplanerat precis varenda kväll. Föräldramöte, egna kvällsmöten, träning och också flera trevligheter, som råkat klumpa ihop sig. Lyxigt men tufft. Det blir pusslande och trixande varje dag just nu.

Igår var vi på en jättemysig kubansk restaurang och tackade av en kollega som gått i pension. En av de närmsta och bästa kollegor jag haft och en av de finaste, varmaste människor jag någonsin mött. Det blev en härlig kväll då jag även hann prata och skratta med många av mina andra underbara kollegor, för första gången på hela terminen känns det som. Idag blev det mer av den varan under en stunds trevlig after work på jobbet och i morgon bär det av in till stan igen, denna gång med Niklas. Vi ska gå på stadsteatern/Klara nätter och lyssna till Albin Flinkas, Fredrik Meyer och Sarah Dawn Finer. Hur i allsin dar gick han med på det? Hur som helst ska det bli otroligt mysigt, både att få se några av mina stora favoriter men också, så klart, att få en kväll på tu man hand.

En arbetsdag kvar. En kväll på vift. Sedan vilohelg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar