tisdag 30 september 2014

Ja men alltså...

Jag SKULLE ha hunnit...

Om jag inte hade råkat hitta 24 stycken nyanlända, jättesöta, små whiteboardtavlor med medföljande penna och torkduk som barnen ska få. Då var jag ju istället tvungen att fixa varsin sådan här som nu ligger och väntar på deras platser när de kommer till skolan imorgon bitti:


Det gäller att prioritera. Min absolut sämsta bästa gren...

Men jag hann i alla fall skriva klart sju stycken IUP´er. Och nu efter träningen har jag drämt till med ytterligare fem, så nu är hälften av de sammanlagt 24 skrivna och hemskickade. Heja mig. 

Har överlag haft en dag då jag hunnit med att bocka av en massa viktigheter på mina listor. Jag har massor kvar innan jag är på banan igen efter dessa veckor, men jag börjar i alla fall se ljuset. Bra dag. Lång dag.

Nu sova. God natt på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar