onsdag 18 april 2012

Jag och min ajfån

Jamen jag har ju gått och blivit med sån jag. Skitsnygg, glänsande vit (det är bara ett rosa blingbling-skal som fattas) och säkert jättebra på alla sätt, men jag KAN den ju inte ännu. Blir alltid så frustrerad när jag har ny telefon, jag vill ju kunna och förstå allt direkt!

Som det är nu får Niklas och barnen  hela tiden visa mig saker. Även barnen i skolan. I måndags började jag lektionen med att be om ursäkt för att jag var tvungen att ha telefonen på, eftersom jag inte visste hur jag satte den på ljudlöst. Då kom en av tjejerna fram: "Ameh Nettan, du gör bara så här ju". Så blippade hon på en knapp och så var det klart. Jahapp.

Men man kan lära även gamla fröknar att sitta. Det tar bara lite tid.

Jag har tex nu lärt mig att man liksom kan vända på hela melevitten när man fotar sig själv, så att inte alla bilder behöver bli så här. Bra va?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar