onsdag 25 maj 2016

Är det en vanlig dag?

Nej, det är det inte!

För idag är det Ludvigs och Viktors födelsedag och jag är så inneligt glad över att just de två små människorna finns och att jag får vara deras mamma. Vad vore vi utan dem?

GRATTIS ÄLSKLINGAR!!


Mysig morgon med äppelpaj på brickan enligt killarnas önskemål. Födelsedagsbarnen själva hade dock varit vakna en bra stund och fick bli tillsagda att gå och lägga sig i sängen så att vi kunde sjunga för dem...




Spännande paketöppning!







Niklas var ledig idag och ansvarade för i stort sett allt inför kvällens födelsedagsmiddag. Själv kom jag hem vid halv fem och fixade det sista med dukningen, sallad och lite småplock...




I övrigt satt jag så här:


Till middag hade Niklas lagat urgoda kycklingspett med ris, sallad och jordnötssås.



Till kaffet bjöd vi på småkakor och Annelis cheesecake med hallon. Mums!!




Vill absolut inte vara sådan, men nog fanns det en favoritgäst...


Det tyckte Amanda också, som skyndade sig allt vad hon kunde från Gotlandsbåten för att hinna träffa sin Lily. Utöver gos så rotade vi också fram vår gamla hoppgunga till lillsnorpan - vilken hit!!



Till slut fick nöjda men trötta födelsedagsprinsar krypa till sängs i sina nya pyjamaser. 

Tack alla för en jättefin dag!



Ps. Och sa jag att hon är hemma nu?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar