måndag 3 augusti 2015

N ❤️ N ❤️ R ❤️ A ❤️ L ❤️ V


Vår dag sjunde bröllopsdag firades, trots namnet på årsdagen, inte i yllets tecken. Istället blev det precis så som jag och Niklas vill ha det - en dag då vi framför allt fick vara tillsammans och mysa hela familjen men även hann få en stund med varandra på tu man hand. Superlyckat!


Dagen inleddes med frukost tillsammans med Hanna. 

När vi hade sagt adjö till henne och fått hem alla barn packade vi så ihop oss och åkte ut till Lida. Som tur var hade vi vädret med oss och kunde både leka, äta, mysa och bada. Vissa av oss ;)














Själv var jag rätt nöjd med att passa väskorna... 


Efter att ha landat hemma ett par timmar var det dags för oss att gå på dejt bara vi två. Det händer ju inte alltför ofta och var verkligen jättemysigt, gott och trevligt, trots rejält oväder med åska och regn. 




Som final toköverraskade min man med fint paket. Jag som skojat under dagen och t.o.m. facerapeat den stackaren om just detta.. 

Trodde inte mina ögon när jag fann ett jättevackert armband som tillhört mormor Sonja. Blev och är fortfarande alldeles överväldigad, rörd och lycklig - hade inte kunnat få en finare gåva. 



Det blev en fantastisk bröllopsdag. En av de bästa någonsin. 

Tack min älskade familj för det.

❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar