måndag 31 augusti 2015

Mamma/Viktordag ❤️


Vi började dagen med mysfrulle alla fyra tillsammans, innan vi så delade upp oss för ett tag. 


Som aktivitet nr 1 förenade vi nytta med nöje, jag och min minsta älskling. Jogg- och cykeltur med badstopp (för övrigt mitt fjärde träningspass förra veckan!) Härligt! 




Nr 2. (ja, det var mitt bidrag bland förslagen. Och ja, jag mutade med korv- och colalunch).


Grej nummer tre blev tyvärr platt fall, då vi missade filmens början. Men det tar vi en annan dag! Istället avslutade vi med glassfika och en stund i lekpark, innan vi åkte hem till brorsan och resten av familjen. Helt otroligt hur mycket de hade hunnit längta efter varandra!


Tack för en härlig dag min fining!


Kvällen och helgen avslutades sedan med hamburgermiddag a la Patrik. Hembakta bröd samt hamburgare av malen högrev, baconlindade och fyllda med färskostkräm. Därtill grönsaker, aioli samt en massa olika dressing- och senapssorter. Hjälp. Min bror kan han.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar