torsdag 11 juli 2013

Inte för att jag vill gå med håven eller så...

...men det är ju just det jag vill.

Var håller ni hus egentligen? Att ni är här vet jag, det ser jag på besökssiffrorna, och det gör mig väldigt glad. Man jag saknar era ord, era härliga inlägg, era frågor och peppande kommentarer. För visst är det väl så vi ska ha det här i vrån? Jag skriver lite, visar kanske en bild eller sju, ni skriver lite, jag skriver lite till och så har vi det så där härligt bra tillsammans. Visst?

Nu lämnar jag datorn och går ut i solen igen. Bäst att ladda för "The Kubb Championship 2013" som går av stapeln i kväll. Det är mycket som står på spel.

Önskar er en härlig sommartorsdag!

8 kommentarer:

  1. jag är här! Tillbaka vid en dator i stället för en mobil :)
    Ni verkar ha det härligt, helt rätt!! Lyxa på :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. jag är här! Tillbaka vid en dator i stället för en mobil :)
    Ni verkar ha det härligt, helt rätt!! Lyxa på :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. äsch, det blev två inlägg, måste vara för att peppa lite extra, och för att kompensera för att det inte går att kommentera i från mobilen (oftast)
    Vi har just landat i stan för ett par dagars vattna-byta kläder-ta hand om huset-fix. Inte så dumt det heller, även om landet är härligt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, tre stycken, jo jag tackar :) Vad gullig du är!

      Ja vi har det jättebra. Ni såg också ut att ha det härligt, hoppas att ni hunnit njuta lite också och inte bara målat. Stor kram till er alla!

      Radera
  4. Okej, okej, okej! Visst är vi här vi ocksa. Jag suktar mest efter Bastad och hoppas att vädret haller i sig. Jag har laddat upp med lite drinkbas till er och lite bubbelvatten. Är det nagot särskilt ni vill att vi ska köpa med oss??? Pa söndag sa kommer vi och vi försöker stcka härifran kl 05:00 och hoppas vara framme senast klockan fem pa eftermiddagen. I alla fall senast till drinktime!
    Kram
    Malin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Halloj, ja jag tänkte väl det ;)

      Åh vad mysigt, vi längtar efter er och ska göra allt för att hålla kvar solen! Ska kolla med bossen om något speciellt ska inhandlas, annars är det viktigaste att du får med dig familjen och bara kommer!

      Vi har drink och mat färdig när ni dyker upp! KRAM!

      Radera
  5. Filippa vill gärna ha några räkor sa hon vid frukosten i morse!

    SvaraRadera
  6. Ah, räkor är ju gott :) Vi fixart!

    SvaraRadera