måndag 1 juli 2013

Fler bröllopsbilder!


Dagen började i Sofia kyrka.


Först in var ljuvliga lilla Felicia


följd av tärnor, best man (Niklas) och det vackra brudparet.


Klänningen. Klänningen!


Fantastisk sång, så klart


och så mycket kärlek, glädje och lycka!


Vidare till festlokalen.


Min man!



Bordsplaceringen


Snyggingar!


Själv blev jag kanske inte fullt lika snygg, men det sjuka är att jag trots snedvridningen tycker att jag påminner lite om mamma :)




Hittade urgoda karameller som jag lade beslag på (och även gick runt och bjöd på, ska tilläggas). Sedan gjorde det ju inget att det satts fast en bild på en riktig urping på framsidan :)


Party!!



Ännu en oförglömlig dag och kväll. Frågan är bara... 
Vad ska vi gå på för bröllop nästa helg??


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar