tisdag 30 juli 2013

Allsångsmys

Har haft en riktig jäkla pissdag. Eller flera, ärligt talat, men dagen idag slog alla rekord. All oreda på alla plan har känts totalt övermäktig, gulliganerna har varit i sitt esse och jag har knappt gjort annat än att gapa och skrika på dem känns det som... Som krona på verket strulade Bauhaus till det för oss, så att jag inte kunde få med mig den soffa jag fixat barnvakt och tagit ur alla bilsäten för att kunna åka och hämta...

Väl hemkommen, rödgråten, blöt och kall, fick jag precis det mottagande jag så väl behövde. Amanda, den fantastiska, underbara lilla människan, hade plockat undan, tänt en massa ljus, bakat sockerkaka med sina småbröder samt kokat kaffe och ställt fram min hjärtmugg. Nu, en varm dusch senare, sitter jag här, med mina fyra älskade ungar och känner livet så sakteligen återvända. Vi, Måns, Jonas, Mark, Sean Banan och Kalle Moreus. Sämre kan man ju faktiskt ha det.

Önskar er en fortsatt fin kväll!




Två av min absoluta favoriter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar