lördag 5 november 2011

Dagarna ja...

Borde kanske skriva något om nätterna också. Natt 1, 2, 3 och hundra. Som inte riktigt funkar, som är inne på ett rejält bakslag. Där trött mamma blir ännu tröttare och dessutom totalt mörbultad av två små klängisar som klättrar, sparkar, pillar, slår och tävlar om att ligga nära, närmre, närmst. De är de sötaste jag vet och jag älskar dem båda oändligt, men just där i nattens mörkaste timmar och med tröttheten rivande i kroppen är jag inte helt till mig kan jag säga.

Inatt var det värre än värst, jag och Viktor var vakna i stort sett hela natten. Men det kan vara så att han har ont i öronen, stackaren. Ska kollas idag. Både han och Amanda har tid hos doktorn på eftermiddagen. Först ut brunch med Tina och Andreas. Kan bli en väldigt blandad dag detta.

Önskar er en fin lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar