söndag 2 juli 2017

Tacksam!

Sitter så här på förmiddagen efter mitt 40-årsfirande, med bara några få timmars sömn i kroppen.
Tänker på vilken obeskrivligt lyckad fest det blev igår. Makalös. Att vädret höll, att maten räckte, att allt klaffade, att alla verkade ha så himla trevligt. STÄMNINGEN. Vilken dag, vilken kväll, vilken natt! 

Mest tänker jag på hur otroligt lycklig jag är som får ha alla underbara personer i mitt liv. Familj, släkt, vänner, kollegor och tigergirls. Vilka människor! 

Tänker också på hur dumt det är att avsluta en sådan fantastisk kväll och natt med att störtdyka in i en sten med huvudet före och orsaka ett mindre blodbad. Vansinnigt dumt. Men bortsett från det. Så nöjd och så lycklig. TACK!


Och vilka himla fina stolar jag har! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar