söndag 16 juli 2017

En vecka i Båstad - check!


Vi har det bra. Ruskigt bra. Lugnt och skönt, precis som jag vill ha det, utan några större utflykter och happenings. För första gången på hela sommaren har jag kunnat slappna av och bara vara. Så härligt! Som ni märkt har jag inte prioriterat (varken hunnit eller orkat pga teknikstrul - bara detta inlägg har tagit nästan tre timmar att få till, nu när jag snart är klar...) med er i vrån. I stället har jag/vi under vår första vecka här i Båstad: 

* tagit tag i sommarens stora projekt och gjort om i vårt rum. Satt ut pojkarnas urvuxna sängar på Blocket (dock inget napp än så länge..) och istället fyndat en våningssäng till dem. Jättemysigt och fint blev det!

Ut med det gamla..


..och in med det nya!




* fått hit världens finaste Lily (ja, och Danne och Ellinor också).


De här två alltså. Jag dör söt- och stoltdöden över att se hur han tar hand om och är så fin med henne hela tiden.  Han vars högsta önskan i flera år varit att få ett småsyskon. "Jag vet hur det är att vara minst, men nu är jag inte det längre...". Mammas älskling!!




* lagat och blivit bjudna på jättemycket god mat.














* njutit av en massa goda drinkar.







* tränat en hel del. Jag har under första veckan både kommit ut på flera morgonpromenader genom skogen och längs stranden samt varit ute och sprungit tillsammans med Amanda. Dessutom har vi kört cirkelträningspass här på gräsmattan. Så kul!









* hunnit läsa flera böcker.



* firat kronprinsessans födelsedag


* haft lite dramatik då en fabrik närheten började brinna och VMA gick ut på tv och radio till oss här i omgivningarna. 


* njutit av olika sporter, spel och härlig samvaro.





Älskar stilen, med pyjamas och hatt :)



Vår Båstadsommar är i full gång. Två veckor kvar. Fortsättning följer!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar