torsdag 6 april 2017

Dagens status.

Trött. Som. Ett. As. 

Så där trött så att jag nästan inte vet hur jag ska klara av att ta ett endaste steg till. Så trött. 

Efter tuffa veckor med utvecklingssamtal och andra utmaningar och med två dagar kvar till lov. Nu gäller det att vässa naglar och hörntänder. Igen. Släpa mig över mållinjen. Igen. Som så många gånger förr. 

Förr övrigt är jag fortfarande lätt upprörd (och säkert lite extra trött bara därför) över gårdagens mästerkocksfinal. Kom in halvvägs, såg slutet och orkade inte ens se om hela från början. Eftersom jag har som policy att aldrig säga och skriva elaka saker så säger jag inte rakt ut vad jag tycker om resultatet. Men jag kan använda ett favorituttryck från en av mina underbara elever: Jag "älskar inte" den som vann....



Men er älskar jag. Och solen. Så nu kör vi. Fin och trevlig torsdag på er! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar