fredag 9 oktober 2015

Sen jobbkväll, färdig middag och ett glas vin

 Happy Friday :)

Jag må vara störd, men jag ÄLSKAR att vara kvar på jobbet sent på just fredagar. Aldrig känner jag sådan lugn och frid som då. Inga ljud, ingen stress, ingen press, bara jag och klassrummet. Få undan en massa jobb (iaf lite) och avsluta veckan i lugn och ro. Att sedan få komma hem till ledig och glad familj, dukat bord och fredagsmys - det kan inte bli mycket bättre. 

Idag Linas middag numro tre. Helstekt fläskytterfilé med rostad potatis samt apelsin- och fänkålssallad. Gott men tyvärr ingen superhöjdare.. 

Fredagsmyset övergick sedan i fotbollsmatch nästan innan det hunnit starta - inte heller någon höjdare. Nu blir det sängen efter bra men seg vecka. Känner mig inte helt kry och hoppas att det inte är något på gång. 

Sov gott! 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar