fredag 23 oktober 2015

18.19 skickades dagens veckobrev ut

18.20 sov jag. 

En halv termin avklarad. Tuffa veckor. Idag en fin dag, både med maskerad samt kloka samtal med fantastiska elever. Bestämde mig för att lämna skolan tidigt, jobba klart hemma och istället prioritera gemensam hämtning av prinsarna på skolan. Lyckan då både mamma och pappa dök upp samtidigt - wow!

Hemma lämnade jag allt kvällsfix till Niklas och satte mig vid datorn. Klickade med de sista krafterna slutligen på "skicka", kastade mig vimmelkantig och illamående (lite "Eva i Brahehus-style) ner i soffan och slocknade på nolltid. Så. Galet. Trött. 

Nu, efter min power nap är jag lite mer människa. Maten som Niklas lagat luktar ljuvligt och en mysig hemmakväll med några av de bästa jag vet väntar. Underbart!! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar