fredag 20 september 2013

Gråtdag

Började dagen med att tokgrina hela vägen till jobbet. Det här med att lämna på dagis på morgonen är verkligen inte min grej.. En stressig morgon i kombination med oro inför dagen gjorde att det brast när jag väl satt ensam i bilen. Sedan dess har jag haft känslorna utanpå kroppen hela dagen, på både gott och ont. Alldeles nyss fick jag glada nyheter om en före detta elev (en sådan där som behövt lite extra flyghjälp, ni vet) vilket gjorde att jag satte igång igen, nu av lycka och stolthet. 

Tror också att den alltmer stegrande förkylningen gör sitt till, känner mig frusen och allmänt hängig. Nu ska jag bara skriva veckobrev och fixa undan det mest nödvändiga, sedan blir det hämtning och fredagsmys med mina fyra älsklingar. Det har varit min målbild hela dagen. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar