fredag 7 december 2012

Malmö?!

Varje vecka när jag skriver veckobrev har jag en liten lista (nähä?) över viktiga saker att ta upp. Idag på veckobrevslistan hade jag skrivit många viktigheter såsom tider inför helgens luciarepetition, saker att ha med, mötesplats osv. Mitt på listan står även ordet "Malmö". Varför då???

Jag har ingen som helst aning om varför jag skrivit Malmö och har inget minne av att jag gjort det. Har rannsakat mitt minne hela eftermiddagen och desperat försökt komma på vad jag måste skriva som har med denna stad att göra. Var t.o.m. tvungen att ringa mina närmaste kollegor för att fråga om de visste. Gissa om de skrattade åt mig...

Antingen har jag fått totalt hjärnsläpp och bara skrivit något ord jag hört eller sett. Eller så var det faktiskt något jäkligt viktigt som jag nu har missat. För i dagens veckobrev var det då inte med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar