lördag 11 februari 2012

Tankar under gaygalan

Nu såg jag bara slutet eftersom jag ju tillbringat kvällen i sovrummet och kom ut (hihi) först till delen efter nyheterna. Men det var några saker som slog mig medan jag tittade:

Loreen. Jätteduktig, häftig och outstanding i förra veckans mellodelfinal. Men nog påminner hon om Svenne Hedlund?

Niklas och Jenny Strömstedt. Blir så glad av de där två. Fantastiskt fina tillsammans! Men varför pratade Jenny med Kermitröst ikväll? Ont i halsen? Problem med polyperna?

Anton Hysén. Sötnos!

Kajsa Bergqvist. Vacker. Stark!

Rickard Engfors tacktal. Gripande!

Judith och Judith. De ÄR faktiskt två. Coolt. Men årets duo? Hallå?!

Moa Lignell. Ytteligare en person som gör mig så in i hjärteroten glad. Har hört hennes låt på radion flera gånger denna vecka och varje gång blivit alldeles varm i magen. Fin sång. Fin Moa.

Schlagerhyllningen till Christer Björkman. Så klart jätteläcker. Men missade själva grejen. Ska han sluta?

Ja det var väl ungefär det. Plus att det ju verkar vara en helt fantastisk gala att gå på. Så många härliga människor, sådan stämning. Jag vill också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar