fredag 17 februari 2012

Rossliga bröst, prickig treåring och FREDAG

Fröken Nettan har gjort det igen. Jodå. Skrev i veckobrevet att jag nu mår bra men att jag är lite rosslig i brösten. Hahaha! Som tur var var det en uppmärksam pappa som mailade och påpekade felet. Undrar om han alltid läser veckobreven lika noga? ;-)

Nu har jag precis landat hemma och ska ladda för en lugn och mysig kväll med familjen. God mat, gott fika, underbart sällskap och en rafflande "På spåret"-final. Måste nog även byta över litegrann och spana in "The Voice Sverige" som igår spelades in på "mitt" gym. Petter och Ola Salo hade lämnat salen och byggnaden precis innan jag kom och skulle ha mitt gympapass. Coolt! Nästa vecka är det troligtvis Ugglas och Carolas tur, så då kanske jag måste åka dit lite innan passet och kika :-)

Innan jag sätter igång med kvällens middag ska jag också ringa och gratulera världens finaste lilla Cornelia på treårsdagen. Fasters prinsessa! Tyvärr har hon åkt på vattkoppor, så det blir nog inget kalas i helgen som det var tänkt. Men hoppas så klart ändå att hon och familjen får ett mysigt firande!

Nej. Nu ska jag ta mina rossliga bröst och gå på helg.

Önskar er en fortsatt fin fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar