söndag 5 februari 2012

Bye bye Globen

Helgen är över och The Nike Blast är slut för denna gång. Det har varit en upplevelse, även om det så klart var trist att inte må helt hundra. Försökte ta det lugnt idag, men det var inte så himla lätt då fyra av dagens fem pass var jättebra.

NTC Get Lean: Bra övningar, bra tempo, duktiga tjejer, kul.

SH´BAM: Helgens bästa! Sjukt härliga koreografier, bra musik samt superläckra och duktiga ledare. Wow!

NTC Skills: Intressant och givande. Proffsiga och roliga instruktörer.

Avslutningsvis, 100 % Zumba. Vad ska man säga? Superhärligt pass, två fantastiskt duktiga killar på stora scenen och Globengolvet fyllt av över 400 zumbarusiga deltagare. Grymt!

Var med en del, men varvade också med att vila och anteckna. Väl hemma har jag bara ätit och degat på soffan. Som tur var var världens bästa onkel Peter snäll och plockade med sig Amanda hem från gymnastiken, så jag slapp ge mig ut i kylan igen.

Nu ska jag se klart Wallander och hoppas att jag inte blir ännu sämre inför veckan som väntar.

Önskar er en fortsatt mysig söndagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar