lördag 4 september 2010

Mer om Kristallen

JUST NU: De är årets bästa programledare (aftonbladet.se) 


Åh så roligt, det var flera av mina favoriter som vann! 


David Hellenius - årets manliga programledare (Äntligen, fantastiskt proffsig är han!)


Solsidan - bästa program samt humorprogram


Mästarnas mästare - årets dokusåpa


Wild kids - årets barn- och ungdomsprogram (även om superbra "Guds tre flickor" gärna också hade fått ta hem det)


Jättekul!


Anne Lundberg är ingen jag har som jätteidol, men jag tycker inte alls illa om henne heller. Hon är jätteduktig, så det var absolut helt okej att hon vann. Dessutom är hon otroligt snygg. På spåret såg jag inte så mycket som jag hade velat denna säsong, men eftersom Luuk är en favorit (likaså Fredrik Lindström) så var även det himla kul. Gällande årets relityprogram så hade jag nog gärna sett att Familjen Annorlunda vunnit istället för Hollywoodfruarna. Men men, på det stora hela en bra kväll. Och kul att se Magnus och Brasse på scen!

1 kommentar: