lördag 11 september 2010

Breitholtz och Berg are back - så himla glad är jag!

Under en lång tid var lördagförmiddagar heliga för mig. Efter morgonpul i köket till Ring så spelar vi bytte vi kanal lagom till frukost. Sedan fick radion hänga med under förmiddagen. Missade jag någon del av programmet gick det i repris på söndagen. Tre härliga timmar med Breitholtz och Berg. Lite Kock-Erik där nånstans i mitten. Så otroligt bra.


Sen la de av. Och det blev tyst i köket om lördagarna (eller nja, nu har vi istället en väldig massa liv av annat slag, underbart på sitt sätt men långt ifrån samma sak...).


Så alldeles nyss, när jag satt och läste Mia Skäringers blogg, för övrigt brutalt bra med en alltför svidande hög igenkänningsfaktor i mångt och mycket, hittade jag plötsligt detta. De gör det igen. Är tillbaka. Nu i webbradio. Underbart!




Piff och Puff, fem dagar gamla, lyssnandes till sitt livs första Breitholtz och Berg. Mycket nöjda. Så klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar