fredag 30 december 2016

Alltså, det här med nätverket...

Oftast funkar det väldigt bra, men det beror på var på hotellet vi befinner oss och när på dygnet. Ibland funkar det inte oavsett.

Efter att ha skrivit på ett inlägg lite då och då i flera dagar och kämpat med att ladda över bilder bestämde jag mig idag för att sätta mig i repan, där det brukar vara som bäst uppkoppling, och skriva klart. Det gick lite upp och ner, laggade ibland och stod emellanåt helt still för att i nästa sekund funka hur bra som helst.

Efter att ha suttit i en timme och precis börjat känna mig klar försvann plötsligt allt. Då gav jag upp.

Så egentligen vill jag väl mest bara beklaga mig lite och samtidigt passa på att ge iaf ett litet livstecken. Vi har det bra. Ruskigt bra. Badar, solar, läser böcker, spelar yatzy, promenerar, shoppar, unnar oss lyxiga behandlingar  och njuter av sanslöst god mat varje dag. Vissa brukar säga att de tröttnar på thaimaten  efter någon vecka. Jag känner precis tvärtom. Jag vet inte hur jag ska kunna vänja mig vid att inte äta denna mat dagligen när vi kommer hem. Men men. Det blir ett senare problem.

Nio dagar kvar. Nyårsafton imorgon (om 6 minuter). Nu sova. Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar